OEMS BV

 

24x7 service en ondersteuning

24x7 on-call optie Ondersteuning

Onze 24 x 7 Remote Support optie biedt het hoogste niveau van ondersteuning en is ontworpen voor organisaties die zeer responsieve diensten vereisen voor mission-critical omgevingen. Deze optie biedt klanten op afroep ondersteuning, het aanpakken van tijdvakken niet gedekt door de Remote DBA Service Program. Deze optie breidt sterk de dienst te bereiken van de basis-programma en biedt de volgende voordelen:

  • Zeven (7) dagen ondersteuning - System Health Check & monitoring met weekrapporten
  • Zeven dagen, 24 uur kritische reactie - een OEMS consultant toegewezen aan uw account zal reageren binnen een afgesproken reacties van klanten venster.

BELANGRIJK - kritieke problemen ernstig gevolgen voor activiteiten en / of doen de zaken niet te laten functioneren. Deze omvatten zaken die een antwoord binnen de dezelfde werkdag nodig hebben. Een niet-kritieke kwestie is een kwestie die de prestaties of het systeem de functionaliteit kunnen beïnvloeden, maar toch laat de business functie, zij het in een minder optimale tarief. Deze kwesties meestal niet nodig een reacties van klanten aan het einde van een werkdag.